close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ליטוש מרצפות - פתרון מושלם לחידוש הרצפה

מערכת שורשיד אב, תשפ04/08/2020

תמיד חלמתם על רצפה מבריקה ונקייה כמו שאתם רואים במקומות ציבוריים רבים? אם כן, הגיע הזמן לעבור לליטוש מרצפות

תגיות:
צילום: freepik
תמיד חלמתם על רצפה מבריקה ונקייה כמו שאתם רואים בבתי החולים, במוסדות להשכלה גבוהה או אפילו אצל חברים בבית? אם כן, הגיע הזמן לעבור לליטוש מרצפות, הפעולה שתהפוך את הרצפה שלכם לאחת הנקיות ביותר. כך שגם אם לא תנקו את הרצפה במשך שבוע שלם, היא עדיין תיראה במיטבה.

מה זה אומר ליטוש מרצפות?
ליטוש מרצפות הוא בעצם תהליך של שיוף האבנים והסרת שכבות באמצעות מכונת ליטוש מיוחדת. בניגוד למה שעלולים לחשוב, פעולת הליטוש אינה פוגעת ברצפה, אלא להיפך. באמצעות פעולת ליטוש מקצועית
צילום: freepik
המבוצעת על ידי מומחים שיודעים מה הם עושים, אתם יכולים לקבל בתמורה רצפה יפהפייה ואיכותית לתפארת, מבלי שתצטרכו לקרצף אותה בלי סוף מדי יום ביומו. הליטוש עצמו מתבצע באמצעות יהלום, שנחשב לחומר חזק וקשה, ולכן הוא מסוגל להסיר מהרצפה כתמים עקשניים של צבע ושמן. על כן, מומלץ במיוחד לבצע ליטוש מרצפות ביהלום לאחר שיפוץ הדירה.

מלטשים את השיש
השיש מאפיין רצפות רבות בישראל. הוא נחשב לאבן איכותית ויוקרתית מככב בבתים יוקרתיים רבים. מעבר לכך, השיש מעניק לרצפה מראה טבעי, ולכן הוא מבוקש כל כך בקרב רבים. מצד שני, השיש די פגיע. מדובר בחומר רך ורגיש שסופג כתמים ונשרט בקלות. על מנת להחזיר את השיש לקדמותו, נוהגים לבצע ליטוש שיש מקצועי. ואכן, פעולה זו מחזירה לו את היופי והברק.

ליטוש שיש שלב אחר שלב
ליטוש שיש דורש מיומנות רבה, ועל כן חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שתבצע אותו שלב אחר שלב:

1. ביצוע אבחנה
לפני תחילת העבודה, בוחנים המומחים את מצבה של רצפת השיש ורואים אם יש סדקים בין האריחים, אריחים שקועים, כתמים על השיש ועוד. לפי התוצאות שהתקבלו, קובעים המומחים איך מתקדמים הלאה ואילו פגמים ניתן לתקן באמצעות הליטוש.

2. פותחים את החריצים ואוטמים אותם
לפעמים יש צורך לפתוח את החיבורים של השיש ולאחר מכן למלא אותם בעזרת דבק מיוחד. בשלב זה מבצעים גם את חידוש החומר בין חריצי השיש ומילוי שלו מחדש. מדובר בתהליך ארוך יחסית, ולכן מומלץ להיאזר בסבלנות.

3. טיפול במצב האריחים
אם נמצאו אריחים פגומים, שבורים או שקועים מנסים לתקן אותם עד כמה שאפשר. על כל פנים, הצוות המקצועי מעדכן את הלקוח לגבי התוצאות ועושה כל שביכולתו כדי לשפץ את השיש עד כמה שניתן.

4. מלטשים את המשטח
בשלב הזה מתחילים לבצע את ליטוש השיש עצמו, תוך קרצוף המשטח. את תהליך הליטוש מבצעים בעזרת מכונת ליטוש מיוחדת הכוללת דיסקית ומצפוה באבקת יהלומים. בפעולת הליטוש יש כמה דרגות, כאשר דרגה 1 היא הגסה ביותר, ואילו דרגה 5 היא הדרגה העדינה ביותר. בדרך כלל מבצעים ליטוש הדרגתי מהגס אל העדין.

5. מנקים ומייבשים את השיש
עם סיום פעולת הליטוש מוכרחים לנקות את השטח ולייבש אותו כמו שצריך.

6. ביצוע איטום בסילר
לאחר ביצוע ליטוש שיש, מומשל לבצע הברקה קריסטלית או לצפות את הרצפה בסילר. פעולות אלה נועדו להגן על רצפת השיש ולהפוך אותה לעמידה יותר בפני פגעים כמו שריטות או כתמים.

מזמינים ליטוש מחברת פוליש אלוני
אם נמאס לכם לשוב ולקרצף את הרצפה מבלי לראות תוצאות בשטח, אם גם אתם רוצים לקבל רצפה נקייה מבלי להתאמץ הרבה, פנו עכשיו לחברת פוליש אלוני. הצוות המקצועי של החברה יגיע אליכם כדי לבצע ליטוש איכותי, ולאחריו לא תזהו את הרצפה שלכם. תוכלו ליהנות גם משירותים נוספים שמציעה החברה דוגמת פוליש קריסטל, ליטוש אבן ועוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה